Аймақ : Астана қ.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары |
Бухгалтерлік есеп және аудит, және/немесе қаржы, және/немесе экономика және/немесе құқықтану және/немесе ақпараттық технологиялар және/немесе техникалық салалардағы жоғары кәсіптік білім. |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т. б. болуына қойылатын талаптар. |
CIA халықаралық ішкі аудиторлық сертификатының, сондай-ақ келесі сертификаттардың болғаны жөн: CISA, CFA, CISM. |
Кәсіби саладағы жұмыс тәжірибесі |
кемінде 3 жыл, мұнай-газ саласындағы компанияларда және/немесе халықаралық аудиторлық және консалтингтік компаниялардың сыртқы аудиті саласында және/немесе ірі өндірістік компанияларда және/немесе халықаралық аудиторлық және консалтингтік компанияларда IT аудит саласында ішкі аудит саласында жұмыс тәжірибесінің болғаны жөн |
Басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер: | |
Ішкі аудиторлар институты әзірлеген ішкі аудиттің халықаралық кәсіби стандарттарын және Әдеп кодексін; қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарын; Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудиторлық қызмет, Бухгалтерлік есеп, салық салу мәселелері бойынша; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды; менеджмент жүйелерін; мемлекеттік тілді пайдалана отырып, құжаттаманы жүйелеу, есепке алу және жүргізу мәселелері бойынша білім ҚР СТ 1928-2015; ағылшын тіліне сәйкес (Intermediate-тен төмен емес). |
|
Лауазымдық міндеттері: | |
Қоғамның өндірістік, операциялық және қаржылық процестерінің Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына, халықаралық келісімдерге, қоғамның ішкі құжаттарына сәйкестігі тұрғысынан аудиті, уәкілетті мемлекеттік органдардың талаптарын, қоғам органдарының шешімдерін, сондай-ақ осы талаптарды сақтау мақсатында құрылған жүйені орындау. |
Аймақ : Жетісу облысы, Алакөл ауданы, Үшарал қаласы
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары |
Кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім. |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т. б. болуына қойылатын талаптар. |
- |
Сатып алу саласындағы жұмыс тәжірибесі |
- |
Сатып алу саласындағы басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер: | |
Ғимараттар мен құрылыстарды пайдалану жөніндегі нормативтік және техникалық құжаттама. |
|
Лауазымдық міндеттері: | |
Өндірістік ғимараттар мен имараттар конструкцияларының техникалық жай-күйіне бақылауды жүзеге асыру, нұсқаулықтарды, аварияларды жою жоспарларын, сенімділік жөніндегі, күзгі-қысқы кезеңде және су тасқыны кезеңінде басқару объектілерін дайындау жөніндегі ұйымдастыру-техникалық іс-шаралар жоспарларын әзірлеуге қатысу, олардың орындалуын бақылау; өндірістік ғимараттар мен имараттарды одан әрі пайдалану шешімін қабылдау үшін өндірістік ғимараттар мен имараттарды тексеру бойынша ұсынылған есептерді талдау; өндірістік ғимараттар мен имараттарды техникалық тексеру кестесін әзірлеу, өндірістік ғимараттар мен имараттарды техникалық тексерудің уақтылы орындалуын бақылау. |
Аймақ : Павлодар қ.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары |
Кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім. |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т. б. болуына қойылатын талаптар. |
Біліктілік аттестаты |
Кәсіби ортадағы жұмыс тәжірибесі |
Кемінде 3 жыл |
Басшы лауазымдарындағы жұмыс тәжірибесі | - |
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімі: | |
|
|
Лауазымдық міндеттері: | |
Павлодар қ. сметалық-жобалау бюросы (бұдан әрі – СЖБ) жылумен жабдықтау, желдету және сумен жабдықтау/кәріз сызбаларын әзірлеуге қатысу; жобаның аралас бөлімдерін әзірлеу үшін тапсырмалар беру; ол болмаған уақытта (еңбек демалысы, іссапар, уақытша еңбекке жарамсыздық) жетекші инженерді ауыстыру; Өндіріске озық тәжірибені, жаңа техника мен технологияны, ұтымды ұсыныстарды, ұйымдастыру-техникалық іс-шараларын және номенклатуралық іс-шараларды енгізу үшін сметалық-жобалау құжаттаманы (бұдан әрі – СЖҚ) әзірлеу; Құжаттама сапасының төмендеуіне жол бермей, жобалаудың барлық кезеңдерінде қабылданған шешімдерді іске асыруға материалдық және еңбек шығындарын қысқарта отырып, жобаның әзірленетін бөлімдерінің жоғары техникалық деңгейін қамтамасыз ету; СЖБ жобалары мен жұмыс сызбалары бойынша орындалатын барлық объектілер мен конструкцияларға жылумен жабдықтау/желдету және сумен жабдықтау/кәріз және олармен байланысты басқа да жобалық шешімдер бөлігінде авторлық қадағалауды жүзеге асыру – жобадан ауытқуларға жол бермеу мақсатында құрылыс-монтаждау жұмыстарының жобалау-техникалық құжаттамаға, құрылыс нормалары мен қағидаларына, техникалық шарттарға сәйкестігін бақылау; ЖСБ әзірлеген бақылаушы және қадағалаушы мемлекеттік және аккредиттелген ұйымдармен СЖҚ сараптау мен келісуді ұйымдастыру және жүргізу, бақылаушы және қадағалаушы органдардың ұсыныстарына жауаптар дайындау, СЖҚ түзету. |
Өңір: Павлодар қ.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары |
Кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім. |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т. б. болуына қойылатын талаптар. |
Біліктілік аттестаты |
Кәсіби ортадағы жұмыс тәжірибесі |
Кемінде 5 жыл. |
Басшы лауазымдарындағы жұмыс тәжірибесі | - |
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімі: | |
|
|
Лауазымдық міндеттері: | |
Павлодар қ. сметалық-жобалау бюросы (бұдан әрі – СЖБ) жұмыстарды орындаудың ағымдағы жоспарларын әзірлей отырып, жылумен жабдықтау/желдету және сумен жабдықтау/кәріз сызбаларын әзірлеу бойынша жобалық жұмыстарды ұйымдастыру және бақылау және атқарылған жұмыс туралы есептер жасау; жобаның аралас бөлімдерін әзірлеу үшін тапсырмалар беру; Өндіріске озық тәжірибені, жаңа техника мен технологияны, ұтымды ұсыныстарды, ұйымдастыру-техникалық іс-шараларын және номенклатуралық іс-шараларды енгізу үшін сметалық-жобалау құжаттаманы (бұдан әрі – СЖҚ) әзірлеу; Ғылым мен техниканың ең жаңа жетістіктерін, неғұрлым орынды және үнемді жобалық шешімдерді пайдалану негізінде әзірленетін жобалардың жоғары техникалық-экономикалық деңгейін қамтамасыз ету, жаңа техника элементтерін, озық технологияларды енгізу, жаңа, прогрессивті және үнемді конструкцияларды, бөлшектерді, тораптарды, материалдарды қолдану; СЖБ жобалары мен жұмыс сызбалары бойынша орындалатын барлық объектілер мен конструкцияларға жылумен жабдықтау/желдету және сумен жабдықтау/кәріз және олармен байланысты басқа да жобалық шешімдер бөлігінде авторлық қадағалауды жүзеге асыру – жобадан ауытқуларға жол бермеу мақсатында құрылыс-монтаждау жұмыстарының жобалау-техникалық құжаттамаға, құрылыс нормалары мен қағидаларына, техникалық шарттарға сәйкестігін бақылау; СЖБ әзірлеген бақылаушы және қадағалаушы мемлекеттік және аккредиттелген ұйымдармен СЖҚ сараптау мен келісуді ұйымдастыру және жүргізу, бақылаушы және қадағалаушы органдардың ұсыныстарына жауаптар дайындау, СЖҚ түзету. |
Өңір: Астана қаласы
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары |
Жоғары экономикалық және/немесе заң және/немесе техникалық |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар |
- |
Сатып алу саласындағы жұмыс тәжірибесі |
Кемінде 5 жыл |
Сатып алу саласындағы басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | Кемінде 1 жыл |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер: | |
Тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу саласында. |
|
Лауазымдық міндеттері: | |
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу жоспарын қалыптастыруды, тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алуды, сауда-саттықты (аукциондарды, тендерлерді) белгіленген тәртіппен ұйымдастыруды және өткізуді қамтамасыз ету. Шарттарды дайындауды, жасасуды бақылау. Талап қою жұмыстарын және берешектерді өндіріп алу бойынша басқа да рәсімдерді жүргізуді қамтамасыз ету, талап қою жұмысын жүргізуге қатысу. Жасалған шарттарға сәйкес өнім берушілер ұсынатын тауарлардағы, жұмыстар мен қызметтердегі жергілікті қамту есептерін бақылауды және тексеруді ұйымдастыру. Сатып алынатын тауарлардағы, жұмыстардағы, қызметтердегі жергілікті қамту мониторингін жүзеге асыру, жергілікті қамту мәселелері бойынша есептер мен талдамалық анықтамалар жасау. |
Өңір: Астана қаласы
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары |
Бухгалтерлік есеп және аудит, және/немесе қаржы, және/немесе экономика және/немесе құқықтану және/немесе ақпараттық технологиялар және/немесе техникалық салалардағы жоғары кәсіптік білім. |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар |
CIA халықаралық ішкі аудиторлық сертификатының, сондай-ақ келесі сертификаттардың болғаны жөн: CISA, CFA, CISM. |
Мамандығы бойынша жұмыс тәжірибесі |
кемінде 3 жыл, мұнай-газ саласындағы компанияларда және/немесе халықаралық аудиторлық және консалтингтік компаниялардың сыртқы аудиті саласында және/немесе ірі өндірістік компанияларда және/немесе халықаралық аудиторлық және консалтингтік компанияларда IT аудит саласында ішкі аудит саласында жұмыс тәжірибесінің болғаны жөн |
Басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім: | |
Ішкі аудиторлар институты әзірлеген ішкі аудиттің халықаралық кәсіби стандарттарын және Әдеп кодексін; қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарын; Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудиторлық қызмет, Бухгалтерлік есеп, салық салу мәселелері бойынша; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды; менеджмент жүйелерін; мемлекеттік тілді пайдалана отырып, құжаттаманы жүйелеу, есепке алу және жүргізу мәселелері бойынша білім ҚР СТ 1928-2015; ағылшын тіліне сәйкес (Intermediate-тен төмен емес). |
|
Лауазымдық міндеттері: | |
Қоғамның өндірістік, операциялық және қаржылық процестерінің Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына, халықаралық келісімдерге, қоғамның ішкі құжаттарына сәйкестігі тұрғысынан аудиті, уәкілетті мемлекеттік органдардың талаптарын, қоғам органдарының шешімдерін, сондай-ақ осы талаптарды сақтау мақсатында құрылған жүйені орындау. |
Өңір: Астана қаласы
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | Тәуекел-менеджер сертификаты |
Мамандығы бойынша жұмыс тәжірибесі | кемінде 3 (үш) жыл |
Басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім: | |
Интеграцияланған менеджмент жүйесі саласындағы заңнамалық, өзге де нормативтік құқықтық актілер; Интеграцияланған менеджмент жүйесі саласындағы әдістемелік және нормативтік құжаттар; Менеджмент жүйесін сертификаттау тәртібі. |
|
Лауазымдық міндеттері: | |
Қоғамда интеграцияланған менеджмент жүйесінің нәтижелі жұмыс істеуін қолдау және үздіксіз жетілдіру бойынша жұмыстар жүргізу; Қоғамның қызметіне байланысты тәуекелдерді анықтау және бағалау, осы тәуекелдерді басқару бойынша ұсыныстар әзірлеу. |
Өңір: Астана қаласы
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | Жоғары экономикалық және/немесе техникалық |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | - |
Мамандығы бойынша жұмыс тәжірибесі | Кемінде 5 жыл |
Басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | Кемінде 1 жыл |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер: | |
Тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу саласында. | |
Лауазымдық міндеттері: | |
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу жоспарын қалыптастыруды, тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алуды, сауда-саттықты (аукциондарды, тендерлерді) белгіленген тәртіппен ұйымдастыруды және өткізуді қамтамасыз ету. Шарттарды дайындауды, жасасуды бақылау. Талап қою жұмыстарын және берешектерді өндіріп алу бойынша басқа да рәсімдерді жүргізуді қамтамасыз ету, талап қою жұмысын жүргізуге қатысу. Жасалған шарттарға сәйкес өнім берушілер ұсынатын тауарлардағы, жұмыстар мен қызметтердегі жергілікті қамту есептерін бақылауды және тексеруді ұйымдастыру. Сатып алынатын тауарлардағы, жұмыстардағы, қызметтердегі жергілікті қамту мониторингін жүзеге асыру, жергілікті қамту мәселелері бойынша есептер мен талдамалық анықтамалар жасау. |
Өңір: Астана қаласы
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | Жоғары заңгерлік және экономикалық білім |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | - |
Мамандығы бойынша жұмыс тәжірибесі | Кемінде 3 жыл |
Мұнай-газ саласындағы жұмыс тәжірибесі | - |
Қосымша талаптар | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер: | |
- Қазақстан Республикасы Еңбек заңнамасы; - адам ресурстарын басқару, кадрлық менеджмент; - персонал іздеу, іріктеу, оқыту, дамыту және бағалаудың заманауи технологиялары; - менеджмент жүйелері. |
|
Лауазымдық міндеттері: | |
- Қоғам персоналының оқуға қажеттілігін талдау; - оқыту процесіне мониторинг жүргізу; - Қоғам жұмыскерлерін кәсіби даярлауды, қайта даярлауды, біліктілігін арттыруды және көшбасшылық құзыреттерін дамытуды ұйымдастыру; - жұмыскерлерді даярлау, қайта даярлау және біліктілігін арттыру бойынша қызметтер көрсетуге арналған шарттардың жобаларын әзірлеу; - Қоғам жұмыскерлерін оқытумен, білімдерін бағалаумен және аттестациялаумен байланысты сатып алу процесін өткізуге құжаттаманы дайындау; - Қоғам бюджетінің жетекшілік ететін баптары бойынша Қоғамның бизнес-жоспарын қалыптастыру/түзету. |
Өңір: Астана қаласы
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | Жоғары техникалық білім |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | - |
Мамандығы бойынша жұмыс тәжірибесі | Кемінде 4 жыл |
Мұнай-газ саласындағы жұмыс тәжірибесі | Кемінде 1 жыл |
Қосымша талаптар | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер: | |
- магистральдық құбырларды пайдалану саласындағы заңнамалық және нормативтік актілер; - мұнайды магистральдық мұнай құбырлары арқылы тасымалдаудың технологиялық процестері; - гидравлика/электротехниканың теориялық негіздері. |
|
Лауазымдық міндеттері: | |
- мұнай құбырларының технологиялық учаскелерінің жұмыс режимдерін әзірлеу; - «Өзен-Жетібай-Ақтау», «Өзен-Атырау-Самара» магистральдық мұнай құбырларының температуралық режимінің технологиялық карталарын әзірлеу; - сорғы агрегаттарына электр энергиясын тұтыну және мұнайды жылытуға газ тұтыну нормаларын есептеу; - турбулентке қарсы қоспаны тұтыну нормаларының көлемін жоспарлау; - мұнай құбырының жұмыс режимдерінің тиімділігін талдау; - жылу гидравликалық есептеулер жүргізу. |
Өңір: Астана қаласы
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | Жоғары техникалық білім |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | - |
Мамандығы бойынша жұмыс тәжірибесі | Кемінде 3 жыл |
Мұнай-газ саласындағы жұмыс тәжірибесі | Кемінде 1 жыл |
Қосымша талаптар | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер: | |
- магистральдық құбырларды пайдалану саласындағы заңнамалық және нормативтік актілер; - мұнайды магистральдық мұнай құбырлары арқылы тасымалдаудың технологиялық процестері; - гидравлика/электротехниканың теориялық негіздері. |
|
Лауазымдық міндеттері: | |
- мұнай құбырларының технологиялық учаскелерінің жұмыс режимдерін әзірлеу; - сорғы агрегаттарына электр энергиясын тұтыну нормаларын есептеу; - мұнай құбырының жұмыс режимдерінің тиімділігін талдау; - жылу гидравликалық есептеулер жүргізу. |
Өңір: Атырау қ.
Жұмыс уақытының режимі: 8-сағаттық жұмыс күні, 5 күндік жұмыс апталығы.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | Кадрларды даярлаудың сәйкесінше бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | - |
Мамандығы бойынша жұмыс тәжірибесі | Кемінде 2 жыл |
Басшы лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | Міндетті емес |
Қосымша талаптар | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім: | |
Автокөлік құралдарын жоспарлы-сақтандырмалық жөндеу және ұтымды пайдалану жүйелері, ұйымның техникалық даму келешегі, автокөлік құралдары мен механикалық-технологиялық жабдықтың техникалық сипаттамалары, құрылымдық ерекшеліктері, міндеті, жұмыс режимі және пайдалану режимі саласындағы | |
Лауазымдық міндеттер: | |
Автокөлік жабдығы мен механизмдерді жөндеу және оларға техникалық қызмет көрсету жүргізілуін бақылауды жүзеге асыру, оларды пайдалану қағидаларының сақталуын бақылау және анықталған кемшіліктерді жою бойынша шаралар қолдану; қауіпсіздік тұрғысынан жабдықтың, механизмдердің құрылымдық кемшіліктерін жою, сапалық жағынан ескірген машиналарды, механизмдерді және агрегаттарды уақытылы ауыстыру мәселелерін қарастыру және тиісті шараларды қолдану. |
Өңір: Атырау қ.
Жұмыс уақытының режимі: 8-сағаттық жұмыс күні, 5 күндік жұмыс апталығы.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | Кадрларды даярлаудың сәйкесінше бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | - |
Мамандығы бойынша жұмыс тәжірибесі | 5 жылдан кем емес |
Басшы лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | Міндетті емес |
Қосымша талаптар | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім: | |
Өндірістік-шаруашылық және қаржылық-шаруашылық қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер, негізгі өндірістік және басқарушылық процестер, техникалық қызмет көрсетуді ұйымдастыру, жабдықтар мен құрылымдарға техникалық қызмет көрсетуді, жөндеуді ұйымдастыру, механикалық және технологиялық жабдықтар мен көлік құралдарына техникалық қызмет көрсету, жөндеу және ұтымды пайдалану жүйелері бойынша нормативтік, әдістемелік және басқа да материалдарды. | |
Лауазымдық міндеттер: | |
Бас механик қызметінің қызметін басқару. Механикалық-технологиялық жабдықтар мен көлік құралдарының үздіксіз және техникалық дұрыс жұмыс істеуін және сенімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету. Жоспарлы-сақтандырмалық жөндеу жүйесінің ережелеріне сәйкес жабдықтарды тексеру, сынау және профилактикалық қызмет көрсету жоспарларын (кестелерін) әзірлеуді ұйымдастыру, осы жоспарларды бекіту және олардың орындалуын бақылау. Өндірістің техникалық дайындығын қамтамасыз ету, қызметке бағынатын жабдықты пайдалану кезіндегі жазатайым оқиғалардың, ЖКО және апаттардың алдын алу бойынша ұйымдастырушылық-техникалық шараларды әзірлеуді және іске асыруды ұйымдастыру. Қағидалармен қарастырылған сынауларды, техникалық куәландыруды және тексеруді уақытында жүргізуді қамтамасыз ету, олардың техникалық жағдайын бақылау. |
Өңір: Нұр-Сұлтан қаласы
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | жоғары экономикалық немесе техникалық білім |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | - |
Мамандығы бойынша жұмыс тәжірибесі | 4 (төрт) жылдан кем емес |
Мұнай-газ саласындағы жұмыс тәжірибесі | мұнай-газ саласындағы жабдықтау аясында кемінде 1 жыл |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер: | |
- логистиканы білу; - «Самұрық-Қазына» АҚ сатып алу бойынша заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерді, маркетингті ұйымдастыру және нарықтың қаржылық-экономикалық жағдайы мен сыйымдылығын бағалау бойынша нормативтік актілерді білу; - заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, құжаттаманы жүйелеуді, есепке алуды және жүргізуді білу; - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасын білу. |
|
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті дағдылар: | |
- жұмыс процесін жоспарлау және оңтайлы ұйымдастыру дағдылары; - zakup.sk.kz жүйесінің тәжірибелі пайдаланушысы дағдылары - Microsoft Office (Excel) бағдарламалық жасақтамасының тәжірибелі пайдаланушысының дағдылары. - SAP бағдарламалық жасақтамасында жұмыс істеу дағдылары |
|
Негізгі лауазымдық міндеттер: | |
«ҚазТрансОйл» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) құрылымдық бөлімшелерінің материалдық-техникалық қамтамасыз ету жоспарларын әзірлеу; Қоғамда материалдық ресурстарды толық және ұтымды пайдалануды қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты орындау; Қоғамның қажеттіліктерін керекті жабдықтармен және материалдармен кешенді, уақытылы және біркелкі қамтамасыз етуді бақылау; тауарлар мен өтінімдерді сатып алу бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелері әзірлейтін тендерлік құжаттамалардың жобаларын келісу; департамент құзыреті шегінде Қоғамның қаржы-шаруашылық қызметі бойынша есептілік жасау; жүргізілген маркетингтік зерттеулердің нәтижелері бойынша коммерциялық келіссөздер жүргізу; тәуекелдерді басқару бағдарламасында көзделген іс-шараларды уақытылы және сапалы орындау. |
Өңір: Нұр-Сұлтан қаласы.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | жоғары экономикалық немесе техникалық білім |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | - |
Мамандығы бойынша жұмыс тәжірибесі | 5 (бес) жылдан кем емес |
Басшы лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | 1 (бір) жылдан кем емес |
Қосымша талаптар | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім: | |
- логистика, менеджмент жүйелері, шарттық қатынастарды жүргізу ережелері, келісім-шарттық басқару, тауарларды кедендік ресімдеу, басқару есебінің негіздерін білу; - «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ тобындағы сатып алуды реттейтін нормативтік құқықтық актілер; - қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, құжаттаманы жүйелеуді, есепке алуды және жүргізуді білу. |
|
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті дағдылар: | |
- экспорттық-импорттық операцияларды жүргізудің практикалық тәжірибесі; - Microsoft office бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану. |
|
Негізгі лауазымдық міндеттер: | |
- материалдық-техникалық жабдықтау департаменті жұмысына жалпы басшылықты жүзеге асыру; - Қоғамның құрылымдық бөлімшелерін материалдық-техникалық қамтамасыз ету жоспарларының әзірленуін бақылау; - Қоғамның қажеттіліктерін қажетті құрал-жабдықтармен және материалдармен кешенді, уақтылы және біркелкі қамтамасыз етуді бақылау; - Қоғаммен тауарды жеткізуге жасалған шарттардың уақтылы және сапалы орындалуын бақылау; - департамент жетекшілік ететін шығындар баптары бойынша бюджетті жоспарлауды бақылау; - департаменттің құзыреті шегінде Қоғамның қаржы-шаруашылық қызметі туралы есеп беруді қамтамасыз ету; - тікелей басшысымен және Қоғамның ішкі құжаттармен жүктелген өзге де міндеттерді орындау. |
Өңір: Нұр-Сұлтан қаласы.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | Тиісті кадрларды даярлау бойынша жоғары білім (экономикалық / техникалық) |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | - |
Мамандығы бойынша жұмыс тәжірибесі | 5 (бес) жылдан кем емес |
Басшы лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | 1 (бір) жылдан кем емес |
Қосымша талаптар | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім: | |
- Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнамасын, табиғи монополиялар қызметін мемлекеттік реттеуді, экономика негіздерін, бухгалтерлік есеп және көрсетілетін қызметтердің өзіндік құнын айқындау тәртібін, тарифтерді белгілеу қағидаттарын, менеджмент жүйелерін білу; - Қазақстан Республикасының Ұлттық стандартына сәйкес базалық деңгейде мемлекеттік тілді меңгеру (ҚР СТ 1928-2015); - қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, құжаттаманы жүйелеуді, есепке алуды және жүргізуді білу. |
|
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті дағдылар: | |
- тарифтік реттеу департаментінің жұмысына жалпы басшылық ету; - мемлекеттік органдармен, оның ішінде табиғи монополиялар саласындағы уәкілетті органмен өзара іс-қимыл тәжірибесі; - жобаларды бағалау, жобаларды модельдеу; - Microsoft office бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану. |
|
Негізгі лауазымдық міндеттер: | |
- тарифтік реттеу департаментінің жұмысына жалпы басшылық ету; - Қоғамның реттелетін және реттелмейтін қызметтеріне тарифтерді бекіту және реттелетін қызметтерге тарифтік сметаларды түзету процестерін ұйымдастыру және бақылау (материалдар жинауды ұйымдастыру, тариф және/немесе тарифтік сметаның жобасын қалыптастыру, уәкілетті органға өтініш беру, өтінішті қорғау, тарифті бекіту туралы бұйрықты дайындау, тарифті бекіту туралы ақпаратты мүдделі тарапқа жеткізу); - реттелетін қызметтерге тарифтік сметаларды орындау бойынша уәкілетті органға есептілікті ұйымдастыру және бақылау (материалдар жинауды ұйымдастыру, тарифтік сметаның орындалуы туралы есепті қалыптастыру, уәкілетті органға есеп беру, уәкілетті органға есеп беруді қорғау); - тарифтерді есептеу жұмыстарын ұйымдастыру және жаңа жобалар бойынша экономикалық тиімділікті талдауға қатысу; - қызметтердің барлық түрлері бойынша тартылған активтердің реттелетін базасын жүргізу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру және бақылау; - тікелей басшысы жүктеген басқа да міндеттерді орындау. |
Өңір: Нұр-Сұлтан қаласы.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | Тиісті кадрларды даярлау бойынша жоғары білім (экономикалық / техникалық) |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | - |
Мамандығы бойынша жұмыс тәжірибесі | 3 (үш) жылдан кем емес |
Басшы лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | - |
Қосымша талаптар | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім: | |
- Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнамасын, табиғи монополиялар қызметін мемлекеттік реттеуді, экономика негіздерін, бухгалтерлік есеп және көрсетілетін қызметтердің өзіндік құнын айқындау тәртібін, тарифтерді белгілеу қағидаттарын, менеджмент жүйелерін білу; - Қазақстан Республикасының Ұлттық стандартына сәйкес базалық деңгейде мемлекеттік тілді меңгеру (ҚР СТ 1928-2015); - қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, құжаттаманы жүйелеуді, есепке алуды және жүргізуді білу. |
|
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті дағдылар: | |
- тарифтік реттеу департаментінің жұмысына жалпы басшылық ету; - мемлекеттік органдармен, оның ішінде табиғи монополиялар саласындағы уәкілетті органмен өзара іс-қимыл тәжірибесі; - Microsoft office бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану. |
|
Негізгі лауазымдық міндеттер: | |
- ескертулер болмаған жағдайда өз құзыреті шегінде құжаттарды қарастыру; - Қоғамның реттелетін қызметтеріне тарифтер мен тарифтік сметалар жобаларын қалыптастыру бойынша бастапқы есеп құжаттарын, растайтын материалдарды жинауға қатысу. Қоғамның реттелетін қызметтеріне тарифтер мен тарифтік сметалардың жобаларын қалыптастыру бойынша есептеулерді жүргізу; - уәкілетті органға Қоғамның реттелетін қызметтеріне тарифтер мен тарифтік сметаларды бекітуге өтінім беру және қорғауға қатысу. Уәкілетті органда сарапшылармен жұмыс істеу; - Қоғамның реттелетін қызметтеріне тарифтер мен тарифтік сметаларды дербес өзгертулерді дайындау; Қоғамның реттелетін қызметтеріне тарифтерді бекіту туралы Қоғам бұйрығының жобасын дайындау; - Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнамасының талаптарына сәйкес қызметтерді тұтынушыларға тарифтерді бекіту туралы ақпаратты жеткізу. SAP жүйесіне енгізу; - Қоғамның реттелетін қызметтеріне бекітілген тарифтік сметаларды өзгертуге өтінімдер бойынша бастапқы есепке алу құжаттарын, растаушы материалдарды жинауға қатысу; - уәкілетті органға Қоғамның реттелетін қызметтеріне бекітілген тарифтік сметаларды өзгертуге өтінімдер беру және қорғауға қатысу. Уәкілетті органдағы сарапшылармен жұмыс істеу; - тікелей басшысы жүктеген басқа да міндеттерді орындау. |
Өңір: Нұр-Сұлтан қ.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | жоғары экономикалық және/немесе заңгерлік және/немесе қаржылық білім және/немесе менеджмент/мемлекеттік басқару және/немесе тәуекелдерді басқару және/немесе аудит саласындағы білім. |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар |
Ләзім: - комплаенс/ішкі аудит саласында оқыту/қосымша білім беру сертификаттарының болуы (оның ішінде: ISO 37001:2016 парақорлықпен күрес менеджменті жүйесі, кәсіпорында комплаенс функцияларын құру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс, санкциялық комплаенс, комплаенс саласындағы ICA сертификаттары, ішкі аудит саласындағы сертификаттар бөлігінде) |
Кәсіби саладағы жұмыс тәжірибесі | кемінде 3 (үш) жыл |
Басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | - |
Қосымша талаптар |
Мүмкіндігінше: - ағылшын тілін Upper-Intermediate деңгейінен төмен емес деңгейде білу. |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім: | |
- Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Акционерлік қоғамдар туралы, Бағалы қағаздар нарығы туралы заңнамасын, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасын (бұдан әрі - Заңнама), «Қазақстан қор биржасы» АҚ ішкі құжаттарын (бұдан әрі – Реттеуші актілер) білу; - Қазақстан Республикасының Ұлттық стандартына сәйкес базалық деңгейде мемлекеттік тілді меңгеру (ҚР СТ 1928-2015); - заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, құжаттаманы жүйелеу, есепке алу және жүргізуді білу. |
|
Лауазымдық міндеттері: | |
- Қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі шараларды ұйымдастыру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі іс-шаралардың іске асырылуын бақылауды жүзеге асыру; - Қоғамда сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу, жүргізілген талдау қорытындылары бойынша талдамалық есеп және оларды азайту/алдын алу/жою бойынша іс-шаралар жоспарын дайындау, сондай-ақ Қоғамда сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендету/алдын алу/жою бойынша іс-шаралар жоспарын орындау мониторингі; - Қоғам контрагенттерінің сенімділігін тексеруді жүзеге асыру; - Қоғамның, оның лауазымды тұлғаларының және басқа да жұмыскерлердің Заңнаманың, Реттеуші актілердің, Қоғамның ішкі құжаттарының Қоғам туралы ақпаратты ашу, инсайдерлік ақпаратқа билік ету және пайдалану бөлігіндегі талаптарын сақтауына ішкі бақылауды жүзеге асыру; - мүдделер қақтығысын анықтау және реттеу бойынша бақылау рәсімдерін жүзеге асыру, мүдделер қақтығысын құжаттауды және ашуды ұйымдастыру; - комплаенс-бақылау қызметінің функцияларына жататын басқа да міндеттер. |
Өңір: Нұр-Сұлтан қ.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | Жоғары экономикалық немесе құқықтық білім |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | - |
Кәсіби саладағы жұмыс тәжірибесі | кемінде 5 (бес) жыл |
Басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім: | |
Ұйымдардың әкімшілік-шаруашылық қызметін білу; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жүйелеу, есепке алу және құжаттау; менеджмент жүйелерін; мемлекеттік тілді ҚР СТ 1928-2015 сәйкес базалық деңгейде білу. | |
Лауазымдық міндеттері: | |
Қоғамның әкімшілік ғимараттары мен кеңселері пайдалануын бақылауды қамтамасыз ету; Қоғамның орталық аппаратының әкімшілік ғимараты мен үй-жайларының жай-күйін есепке алынуын және паспорттауды жүргізуін бақылауды қамтамасыз ету, қажетті техникалық құжаттаманы ресімдеу; Нұр-Сұлтан қаласында орналасқан Қоғамның мүлкін иеліктен шығару бойынша жұмыс процесін ұйымдастыру және қатысуды қамтамасыз ету; Қоғамның Нұр-Сұлтан қаласында орналасқан жылжымайтын мүлікке құқықтарының туындауын, өзгеруін немесе тоқтатылуын мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз ету, дерекқорға Қоғамның құқық белгілейтін, сәйкестендіру және басқа да құжаттарына түзетулер енгізу; көрсетілетін қызметтердің саны мен сапасына ай сайынғы мониторинг жүргізе отырып, шарттарды әкімшілендіру және сүйемелдеу; тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алу бойынша тендерлерді дайындау мен қатысуды ұйымдастыру және қамтамасыз ету, Қоғамның тендерлік комиссиясына қорытындылар дайындау, тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алу процесіне белгіленген тәртіпте қатысу. |
Өңір: Нұр-Сұлтан қ.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | Бухгалтерлік есеп және аудит және/немесе қаржы және/немесе экономика және/немесе юриспруденция және/немесе ақпараттық технологиялар және/немесе техникалық салаларда жоғары кәсіптік білім |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | CIA халықаралық ішкі аудитор сертификатының, сондай-ақ мынадай сертификаттардың болуы: CISSP, CISA, CISM. |
Кәсіби саладағы жұмыс тәжірибесі | кемінде 5 (бес) жыл, мұнай-газ саласындағы компаниялардағы ішкі аудит саласында және/немесе халықаралық аудиторлық және консалтингтік компаниялардың сыртқы аудиті саласында және/немесе ірі өндірістік компанияларда және/немесе халықаралық аудиторлық және консалтингтік компанияларда IT аудит саласында жұмыс тәжірибесінің болуы құпталады. |
Басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім: | |
Ішкі аудиторлар институты әзірлеген ішкі аудиттің халықаралық кәсіби стандарттарын; халықаралық қаржылық есептілік стандарттарын; Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудиторлық қызмет, бухгалтерлік есеп, салық салу мәселелері бойынша нормативтік құқықтық актілерді; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, құжаттаманы жүйелеуді, есепке алуды және жүргізуді; менеджмент жүйелерін; мемлекеттік тілді ҚР СТ 1928-2015 сәйкес базалық деңгейде білу; ағылшын тілі (Intermediate-тен төмен емес). | |
Лауазымдық міндеттері: | |
Қоғамның өндірістік, операциялық және қаржылық процестерінің олардың Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына, халықаралық келісімдерге, Қоғамның ішкі құжаттарына сәйкестігі мәніне аудиті, уәкілетті мемлекеттік органдардың талаптарын, Қоғам органдарының шешімдерін, сондай-ақ осы талаптарды сақтау мақсатында құрылған жүйені орындау. |
Өңір: Нұр-Сұлтан қ.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | Жоғары экономикалық және/немесе заңгерлік және/немесе гуманитарлық |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | - |
Кәсіби саладағы жұмыс тәжірибесі | Кемінде 3 жыл |
Басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | - |
Қосымша талаптар | мемлекеттік тілді білу |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім: | |
Акционерлік қоғамдар туралы, Бағалы қағаздар нарығы туралы заңнама саласында. Эмитенттердің, акционерлердің және қаржы нарығының кәсіби қатысушыларының өзара іс-қимылының процестері мен қағидаттары. | |
Лауазымдық міндеттері: | |
Заңнаманың өзгеруіне және бағалы қағаздар нарығын реттеу құралдарына мониторингті жүзеге асыру, «Қазақстан қор биржасы» АҚ (бұдан әрі – КАЅЕ) интернет ресурсында жариялау үшін ақпарат дайындау. Қоғам қызметі туралы тұрақты есептілік пен ақпараттық хабарламаларды жариялауда нарық реакциясына мониторинг жүргізу, талдаушылардың сыни бағалары мен жағымсыз ұсынымдарын, KASE-дегі Қоғам акцияларының айналымы мәселелері бойынша жағымсыз жарияланымдарды, Қоғам үшін жағымсыз сипаттағы миноритарлық акционерлердің өтініштерін анықтау және жинақтау. Акционерлермен және әлеуетті инвесторлармен өзара іс-қимылды жүзеге асыру. |
Өңір: Нұр-Сұлтан қ.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | Жоғары экономикалық және/немесе техникалық |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | - |
Кәсіби саладағы жұмыс тәжірибесі | Кемінде 5 жыл |
Басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | Кемінде 1 жыл |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім: | |
Тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу саласында. | |
Лауазымдық міндеттері: | |
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу жоспарын қалыптастыруды, тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алуды, сауда-саттықты (аукциондарды, тендерлерді) белгіленген тәртіппен ұйымдастыруды және өткізуді қамтамасыз ету. Шарттарды дайындауды, жасасуды бақылау. Талап қою жұмыстарын және берешектерді өндіріп алу бойынша басқа да рәсімдерді жүргізуді қамтамасыз ету, талап қою жұмысын жүргізуге қатысу. Жасалған шарттарға сәйкес өнім берушілер ұсынатын тауарлардағы, жұмыстар мен қызметтердегі жергілікті қамту есептерін бақылауды және тексеруді ұйымдастыру. Сатып алынатын тауарлардағы, жұмыстардағы, қызметтердегі жергілікті қамту мониторингін жүзеге асыру, жергілікті қамту мәселелері бойынша есептер мен талдамалық анықтамалар жасау. | |
Mәртебе: | |
«ҚазТрансОйл» АҚ бас директорының (Басқарма төрағасының) бұйрығымен 2022 жылғы 9 тамыздан бастап «ҚазТрансОйл» АҚ келісімшарттар және жергілікті қамтымды дамыту департаменті директорының орынбасары Айжан Бекежанқызы Адамова «ҚазТрансОйл» АҚ келісімшарттар және жергілікті қамтымды дамыту департаментінің директоры лауазымына ауыстырылды. А.Б. Адамова комплаенс-бақылау процедурасынан және сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне қарсы тұру бойынша психологиялық профайлинг қолдану арқылы арнайы полиграфиялық тексерістен сәтті өтті. |
Өңір: Нұр-Сұлтан қ.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | Тәуекел-менеджер сертификаты |
Кәсіби саладағы жұмыс тәжірибесі | кемінде 3 (үш) жыл |
Басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | - |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім: | |
Интеграцияланған менеджмент жүйесі саласындағы заңнамалық, өзге де нормативтік құқықтық актілер; Интеграцияланған менеджмент жүйесі саласындағы әдістемелік және нормативтік құжаттар; Менеджмент жүйесін сертификаттау тәртібі. |
|
Лауазымдық міндеттері: | |
Қоғамда интеграцияланған менеджмент жүйесінің нәтижелі жұмыс істеуін қолдау және үздіксіз жетілдіру бойынша жұмыстар жүргізу; Қоғамның қызметіне байланысты тәуекелдерді анықтау және бағалау, осы тәуекелдерді басқару бойынша ұсыныстар әзірлеу. |
Өңір: Нұр-Сұлтан қ.
Талаптар | |
---|---|
Біліктілік талаптары | Кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім; мүмкіндігінше «Іскерлік әкімшілендіру магистрі» дәрежесінің болуы немесе басқару (менеджмент) саласында қосымша білімінің болуы шарт |
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар | - |
Жалпы жұмыс өтілі | Кемінде 7 жыл |
Кәсіби саладағы жұмыс тәжірибесі | Кемінде 5 жыл |
Мұнай-газ саласындағы жұмыс тәжірибесі | Кемінде 5 жыл |
Басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі | Кемінде 5 жыл |
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім: | |
Стратегиялық басқару, бизнесті дамыту және мұнай-газ саласындағы тәуекелдерді басқару, корпоративтік басқару және іскерлік әкімшілік ету саласында. | |
Лауазымдық міндеттері: | |
«ҚазТрансОйл» АҚ-тың (бұдан әрі - Қоғам) сатып алу және материалдық-техникалық жабдықтау блогының қызметін жалпы басқару және бақылау. Қоғамның қажеттіліктерін кешенді және уақытылы қамтамасыз ету процесіне басшылық ету (ресурстар шығындарының нормативтері, ресурстарға қажеттіліктер, ресурстарға өтінімдер, ресурстарды жеткізу). Қоғамның қажеттіліктері үшін тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алуды жүзеге асыру бойынша жұмысты ұйымдастыру. | |
Mәртебе: | |
«ҚазТрансОйл» АҚ бас директорының (Басқарма төрағасының) бұйрығымен «ҚазТрансОйл» АҚ коммерция жөніндегі басқарушы директоры лауазымына 2022 жылғы 27 сәуірден бастап Әмір Низамұлы Рахматуллаев тағайындалды. Әмір Низамұлы Рахматуллаев осы лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес келеді. Қырғыз-Ресей-Славян университетін «Экономика» мамандығы бойынша бітірген, Қазақстандық менеджмент, экономика және болжау институтында экономика магистрі дәрежесін алған, еңбек қызметінің жалпы өтілі 19 жылды құрайды. Ә.Н. Рахматуллаев сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне төзімділік тұрғысынан психологиялық профайлингті қолдана отырып, комплаенс-бақылау рәсімінен және полиграфта арнайы тексеруден сәтті өтті. |